Sotsiaalmeedia postituste tüübid

Kas erinevate sisutüüpide vahel valiku tegemine tundub keeruline? Kas tundub, et kõik teised on selle juba ammu selgeks saanud?

Teen sinu jaoks asja lihtsamaks ja jagan sinuga juhendit, mis tutvustab erinevaid postituse tüüpe (karusellid, üksikud pildid, reelsid ja storyd) ja nende kasutamisvõimalusi.

Üksikud pildid

Üksik pilt on kõige traditsioonilisem postituse formaat. Seda on lihtne luua. Üksik pilt võib olla väga tõhus, kui see on visuaalselt silmapaistev ja kõnetav.

Kasutamisvõimalused:

  • Tootefoto: Jaga oma tootest silmapaistvat pilti. Kui soovid, võid sellele ka teksti lisada.
  • Tsitaat: Jaga inspireerivat või motiveerivat tsitaati, mis haakub sinu brändi visiooni või väärtustega.

Karusellid

Karusellis on kuni 10 fotot või videot. Tänu millele sobib see ideaalselt toote omaduste või samm-sammuliste juhendite esitlemiseks.

Karussellpostitustel on tavapostitustega võrreldes suurem kaasatus. See tähendab, et karusselle kommenteerib, laigib, jagab ja salvestab tõenäoliselt suurem hulk inimesi.

Kasutamisvõimalused

  • Teenuste tutvustus: Kui pakud mitut erinevat teenust, saad neid kõiki ühe postitusena jagada.
  • Juhend: Jaga kasulikke samm-sammulist õpetust, kuidas midagi teha.

Reelsid

Reelsid ehk lühikesed, kaasavad videod, mis on kuni 60 sekundit pikad. Videotele lisatakse tavaliselt muusika või muu heliklipp.

Lühivideod võimaldavad dünaamilist ja meelelahutuslikku sisu luua. Need on hea viis nähtavuse ja kaasatuse suurendamiseks.

Kasutamisvõimalused:

  • Toote valmimise video: Näita, kuidas sinu tooteid valmistatakse.
  • Õpetlik video: Tee video, kus räägid oma kliendile kasulikust nõuandest.

Storyd

Story ehk lühiajaline pilt, video või tekst sinu kontol, mis kaob 24h pärast.

See sobib ideaalselt kiire ja ajutise sisu jagamiseks, ilma et sa peaksid oma feedi üle koormama. Storys saad oma jälgijatega vahetut vestlust pidada ja neid oma tegemistega kursis hoida.

Kasutamisvõimalused:

  • Pakkumised: Jaga infot eripakkumise kohta, mis kehtib ainult lühikest aega.
  • Igapäevaelu: Näita oma brändi igapäevaelu, et jälgijatega lähedasem suhe luua.

Kokkuvõte

Olgu selleks siis karusell, üksik pilt, reels või story – igaühel neist on omad eelised ja puudused. Katseta pidevalt erinevate formaatidega, et näha, mis töötab sinu jälgijate jaoks kõige paremini.

Järjepidev ja tulemuslik sotsiaalmeedia haldus on võti brändi tuntuse kasvatamisel. Kui soovid, et võtaksin sinu ettevõtte sotsiaalmeedia enda hoolde, siis kirjuta mulle.

Tutvu minu teenustega siin.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

Kasvata sotsiaalmeedia abil oma ettevõtte müüki

Järgmine

Kuidas valida sobiv sotsiaalmeedia platvorm?

Jaga seda artiklit