Kasvata sotsiaalmeedia abil oma ettevõtte müüki

Kas oled mõelnud, kuidas mõned ettevõtted sotsiaalmeedias suurt edu saavutavad, aga sinul pole see siiani õnnestunud?

Sotsiaalmeedia on muutunud üheks kõige võimsamaks turundusvahendiks, mis aitab kasvatada bränditeadlikkust ja suurendada ettevõtte müüginumbreid. Kui soovid sotsiaalmeedia turunduse abil oma ettevõtte ärieesmärke saavutada, siis oled õiges kohas.

Selles postituses uurime, kuidas sotsiaalmeedias tõhusalt turundada ja müüki kasvatada. Mulle ei meeldi ümmargune jutt - jagan sinuga praktilisi nippe ja näiteid.

Sõnasta eesmärgid

Esmalt määratle eesmärgid, mida sa üldse oma sotsiaalmeedia abil saavutada soovid. Suurendada bränditeadlikkust, saada rohkem jälgijaid või kasvatada müüki?

Kui soovid suurendada bränditeadlikkust, võib eesmärk olla näiteks: "Soovime järgmise kolme kuu jooksul suurendada kodulehe külastatavust 20%".

Tunne oma sihtgruppi

Järgmiseks uuri välja, kes on sinu sihtgrupp ja mis on nende huvid. Minu lemmiksoovitus on: “Kui sa turundad kõigile, siis ei turunda sa mitte kellelegi”.

Näide hästi määratletud sihtgrupist: "Meie sihtgrupp on naised vanuses 25-35, kes on huvitatud looduskosmeetikast".

Loo kvaliteetset, asjakohast sisu

Loo sisu, mis vastab sinu sihtgrupi huvidele ja vajadustele. Kindlasti mõtle läbi, millisel platvormil millist sisu postitada.

Näited, kui platvormiks on Instagram: jaga ilusaid tootefotosid, tee toote kasutamisest reelse, kirjelda karuselli abil toote omadusi.

Tee oma konto korda

Nüüd tuleb oluline samm, mida ei tohi kohe kindlasti vahele jätta. Tee oma sotsiaalmeedia visuaalselt atraktiivseks ja informatiivseks.

Mõtle läbi, kas sinu profiilipilt ja kaanefoto näevad professionaalsed välja, kas sinu ettevõtte tutvustus on jälgijale kiirelt leitav ja arusaadav, kas hoiad läbivalt ühtlast brändi stiili.

Analüüsi ja kohanda

Ja muidugi ei tohi unistada analüütikat. See on oluline eelkõige selleks, et aru saada, mis toimib ja mis mitte. Muidugi ei pea numbritel iga päev silma peal hoidma, aga kord kuus (paremal juhul kord nädalas) oleks mõistlik kokkuvõtteid teha.

Mõned näited, mida saab analüüsida: meeldimised, kommentaarid, jagamised, salvestamised, vaatamised, jälgijate arv, kaasatus…

Kokkuvõte

Sotsiaalmeedias oma ettevõtte turundamine võib tunduda keeruline, kuid õigete strateegiate ja tööriistadega on võimalik märkimisväärseid tulemusi saavutada.

Oluline on seada selged eesmärgid, õppida oma sihtgruppi tundma, luua kvaliteetset sisu, teha oma kontod korda ja analüüsida tulemusi.

Kui tunned, et vajaksid selle kõigega abi, olen siin, et aidata. Pakun terviklikku lahendust alates strateegia loomisest kuni sotsiaalmeedia haldamiseni.

Tutvu minu teenustega ja võta minuga ühendust.

Astu juba täna esimene samm poole oma äri edu suunas!

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

Järgmine

Sotsiaalmeedia postituste tüübid

Jaga seda artiklit