Kuidas valida sobiv sotsiaalmeedia platvorm?

Meil on nii palju erinevaid sotsiaalmeedia platvorme, mistõttu on selline tunne, et peaksime igal pool oma ettevõtet turundama.

Kuna iga sotsiaalmeedia platvorm on loodud erineva eesmärgiga, siis soovitan sul valida 2-3 platvormi, millele oma aega ja energiat kulutada.

Selleks, et oleks lihtsam valida, millisesse platvormi investeerida, teen sulle kiire ülevaate, milleks erinevad platvormid mõeldud on ja kuidas neid kasutada.

Facebook

See on üks maailma tuntumaid sotsiaalmeediaplatvorme, kus on miljardeid aktiivseid kasutajaid üle kogu maailma.

Kasutusvõimalused

  • Facebooki abil on võimalik jõuda laia sihtgrupini.
  • Reklaami oma tooteid/teenuseid ja kasvata selle abil oma kliendibaasi.
  • Loo oma klientidega lähedane side, vasta küsimustele ja reageeri tagasisidele.

Kui soovid jõuda laia ja mitmekesise sihtrühmani ning müüd massiturule suunatud tooteid, on Facebook sinu ettevõtte jaoks oluline platvorm.

Instagram

Platvorm on loodud eelkõige selleks, et pilte ja videoid jagada.

Kasutusvõimalused

  • Esitle oma tooteid ja teenuseid ilusate visuaalide abil.
  • Loo huvitavat sisu, et kaasatust tõsta, brändi teadlikkust kasvatada ja uusi jälgijaid leida.
  • Loo oma klientidega lähedane side, vasta küsimustele ja reageeri tagasisidele.

Kui sinu ettevõte tegutseb valdkonnas, kus visuaalne element on oluline, on Instagram sinu brändi jaoks suurepärane platvorm.

Linkedin

Võimaldab ettevõtetel kujundada professionaalset mainet ja luua uusi kontakte oma valdkonnas.

Kasutusvõimalused

  • Jaga sisu, kus näitad oma erialaseid teadmisi ja kogemusi.
  • Loo uusi sidemeid ja otsi ärilisi kontakne, partnereid või töötajaid.
  • Suhtle teiste spetsialistidega.

Kui soovid ühenduda oma tööstuse spetsialistidega või sihtida konkreetseid tööstusharusid, on LinkedIn sinu ettevõtte jaoks õige platvorm.

Tiktok

TikTok on platvorm lühikeste, kaasahaaravate videote jagamiseks.

Kasutusvõimalused

  • Loo lühikesi, loovaid ja trendikaid videoid.
  • Osale trendides, et suurema publikuni jõuda.
  • Kaasa nooremat sihtrühma.

Kui sinu ettevõte soovib jõuda noorema sihtrühmani ning oled valmis turundusele loovalt lähenema, on TikTok sinu brändile sobilik platvorm.

Tähelepanekud

Iga uus sotsiaalmeedia platvorm tundub küll põnev, aga enne, kui oma aega ja raha millessegi inverteerida, tuleb natuke kodutööd teha.

Enne kui liitud uue sotsiaalmeedia platvormiga, küsi endalt:

  • Kes on minu sihtrühm?
  • Milliseid platvorme minu sihtrühm kasutab?
  • Mis on minu eesmärgid?
  • Millised platvormid sobivad minu ärieesmärkidega kõige paremini?

Kui vajad professionaalset abi endale sobiva sotsiaalmeedia platvormi leidmisel, võid minuga julgelt ühendust võtta. Pakun turundusstrateegia väljatöötamise teenust, mis aitab sul sotsiaalmeedias edukalt toimetada. Alusta juba täna!

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

Sotsiaalmeedia postituste tüübid

Järgmine

Kirjuta pealkirju, mis köidavad tähelepanu

Jaga seda artiklit