Kui tihti sotsiaalmeediasse postitada?

Kas oled kunagi tundnud survet, et pead iga päev midagi postitama? Võib-olla oled tundnud, et kui jätad paar päeva vahele, siis kaotad jälgijaid? Tegelikult võib selline mõtteviis teha rohkem kahju kui kasu.

Liiga sage postitamine ilma sisulise väärtuseta muudab su konto tüütuks ja paneb jälgija edasi kerima. Kui aga iga postitus annab midagi kasulikku või puudutab inimest emotsionaalselt, siis piisab ka harvemast postitamisest, et silma paista.

Miks sagedus ei ole kõige olulisem?

Sotsiaalmeedia on täis infot ja müra. Inimesed ei oota sinult lihtsalt “järgmist postitust” – nad ootavad sisu, mis kõnetab, aitab või inspireerib. Kui postitad ainult selleks, et postitada, siis:

  • kaotad oma jälgijate tähelepanu,
  • jätad pinnapealse mulje,
  • ja raiskad aega, mis võiks minna sisuka turunduse loomisele.

Sotsiaalmeedia turundus ei seisne kvantiteedis, vaid kvaliteedis.

Väärtus > sagedus

Mõtle sellele: kumb jätab sulle parema mulje – ettevõte, kes postitab iga päev igavat sisu, või ettevõte, kes kord nädalas jagab midagi, mis paneb sind päriselt kaasa mõtlema või isegi tegutsema? 

Näiteks: Kui restoran postitab iga päev lihtsalt toidupilte, siis see muutub kiiresti igavaks. Aga kui kord nädalas jagatakse köögilugu, kokkade nippe või klientide kogemusi, jääb see hoopis paremini meelde.

Nipid, kuidas keskenduda väärtusele

Planeeri sisu ette.

Mõtle, mida su jälgija tegelikult vajab – kas inspiratsiooni, infot või meelelahutust.

Mõtle läbi.

“Kas see aitab mu jälgijat?” Kui vastus on “ei”, siis jäta parem postitamata.

Katseta.

Kui märkad, et sisukad postitused saavad rohkem kaasatust, siis tea – see ongi märk, et väärtus töötab paremini kui lihtsalt “spämmimine”.

Julge paus teha.

Parem nädal vaikust kui nädal sisutühja postitamist.

Kokkuvõte

Seega õiget postituste arvu pole olemas. Olulisem on see, et iga postitus looks väärtust – hariks, inspireeriks või kõnetaks emotsionaalselt.

Ära keskendu ainult postituste arvule, vaid sellele, kuidas luua usaldust ja sidet jälgijatega.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

Inimesed ostavad emotsioonide, mitte mõistusega

Järgmine

Kuidas võita kliendi usaldust?

Jaga seda artiklit