Mis kell ma sotsiaalmeediasse postitama peaksin?

Oled kindlasti kuulnud lauset: “Õige aeg postitada on kell 18.00 teisipäeval ja neljapäeval.” Võib-olla oled isegi proovinud selliseid “universaalseid kellaaegu”, kuid tulemused ei ole olnud sugugi sellised, nagu lubati. 

Tegelikkus on see, et ühte õiget aega pole olemas. Sotsiaalmeedia ei toimi kõigi jaoks ühtemoodi, sest inimesed on erinevad ja ka sinu klientide harjumused on erinevad.

Kuidas aru saada, millal postitada?

Mõtle loogiliselt.

  • Millal su sihtrühm on telefonis? Kui sinu kliendid on kontoritöötajad, siis nad võivad sisu tarbida hommikul tööle minnes, lõuna ajal või õhtul pärast tööpäeva.
  • Millal nad ei ole kättesaadavad? Tõenäoliselt ei loe nad pikki postitusi tööpäeva keskel koosoleku ajal või südaööl.
  • Millal sinu teenus või toode päriselus kasutusel on? Näiteks restoran võiks nädalavahetusel rohkem nähtav olla, aga B2B teenust on mõistlikum reklaamida tööpäeviti.

Nipid, kuidas leida oma parim aeg

Katseta ja jälgi statistikat. 

Sotsiaalmeedia platvormid (nt Instagram ja Facebook) näitavad, millal su jälgijad on kõige aktiivsemad. See on väga hea alguspunkt.

Pane end kliendi kingadesse. 

Küsi endalt: “Millal minul oleks aega seda postitust vaadata, kui ma oleksin klient?”

Seosta ajastus sisuga. 

Kui jagad näiteks tööalaseid nippe, postita need hommikul või tööpäeva alguses. Kui jagad meelelahutuslikku sisu, sobib õhtu või nädalavahetus paremini.

Ära karda olla paindlik. 

Kui märkad, et su publik reageerib hästi hoopis teisel ajal, kui oled arvanud, kohanda oma plaani.

Kokkuvõte

Kas kellaaeg ja nädalapäev on sotsiaalmeedias olulised? Jah, aga mitte universaalse tabeli järgi. Oluline on mõelda oma kliendi harjumuste peale ja kohandada postituste ajastus selle info järgi. 

Sotsiaalmeedia turundus ei ole üks suur valem, vaid pidev katsetamine ja õppimine.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

Kuidas võita kliendi usaldust?

Järgmine

Kes on ürituse sisulooja?

Jaga seda artiklit