Kuidas sotsiaalmeedias pealetükkimata müüa?

Tunned, et su postitused kõlavad nagu reklaam ja inimesed kerivad neist lihtsalt mööda?

Kui iga postitus lõpeb lausega “osta nüüd” või “broneeri kohe”, siis pole ime, et jälgijad kaovad. Mitte keegi ei taha tunda, et teda pommitatakse müügijutuga… eriti sotsiaalmeedias, kus inimesed otsivad eelkõige meelelahutust, inspiratsiooni ja kasulikku infot.

Isegi kui sul on hea toode või teenus, võivad inimesed sellest mööda vaadata. Mitte sellepärast, et nad ei vajaks seda, vaid seetõttu, et sõnum lihtsalt ei puuduta neid.

Siin tulebki mängu soft selling ehk pealetükkimata müümine. Ja kui see õigesti ära õppida, võib see muuta sinu sotsiaalmeedia turunduse palju tõhusamaks – ja palju meeldivamaks nii sulle kui su jälgijatele.

Mis on soft selling ja miks see töötab?

Soft selling tähendab, et sa ei suru inimest ostma. Selle asemel pakud väärtust – õpetad, inspireerid või annad kasulikku infot. Müük tuleb loomulikult, sest oled loonud usalduse ja näidanud, et tead, millest räägid.

Miks see toimib?

  • Inimesed ei taha tunda, et neile müüakse.
  • Kui oled oma jälgijate silmis tore ja abivalmis, on nad valmis sinult ostma ilma, et peaksid neid veenma.
  • Sotsiaalmeedia algoritmid armastavad sisu, millega inimesed päriselt suhtlevad. Hariv või inspireeriv sisu tekitab rohkem reaktsioone kui lihtsalt müügipakkumised.

Kuidas ise pealetükkimata müüa?

1. Tunne oma jälgijaid

Mõtle, mis neid päriselt huvitab, mis probleeme nad lahendavad ja millest nad unistavad.

2. Jaga teadmisi ja nippe

Näita, et oled oma valdkonna spetsialist. Tee lühikesi õpetavaid postitusi.

3. Räägi lugusid

Inimesed armastavad lugusid. Jaga oma kogemusi, klientide edulugusid või isegi väikeseid igapäevaseid seiku, mis näitavad sinu töö telgitaguseid.

4. Ole järjepidev

Soft selling ei anna tulemusi üleöö. See on nagu sõpruse loomine – kõigepealt suhtled, jagad väärtust ja alles siis räägid ostmisest.

Kokkuvõtteks

Sotsiaalmeedias müümine ei pea olema pealetükkiv. Kui paned fookuse väärtuse loomisele, usalduse kasvatamisele ja päris suhtlusele, siis tuleb müük iseenesest. Soft selling paneb inimesed osta, mitte sellepärast, et neid sunnitakse, vaid sest nad tunnevad, et see on õige valik.

Ära unusta: sotsiaalmeedia turundus töötab kõige paremini siis, kui see tundub pigem abistamise, mitte müümisena.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

Mis on brändi hääletoon ja kuidas see sotsiaalmeedias kõlama panna?

Järgmine

Kas ilus feed on oluline?

Jaga seda artiklit